Coördinator Klantencontactcenter (KCC)
graad Bx (B4-B5) – voltijds – contractueel*
Interne/externe vacature
Profiel
Wil jij een cruciale rol spelen in het hart van onze klantgerichte dienstverlening? Als coördinator op het klantencontactcenter (KCC) ben jij de drijvende kracht achter de optimalisatie en coördinatie van ons team. Onder de vleugels van de directeur bedrijfsvoering zorg je voor een naadloze ervaring voor onze klanten.
Je staat niet alleen aan het front, maar ook achter de schermen. Samen met het team ben je verantwoordelijk voor het onthaal, de snelbalies en het telefonisch informatiepunt. Maar jouw rol gaat verder. Je coacht en begeleidt het team naar een hoger niveau.
Als verbindende factor tussen front- en backoffice garandeer je een vlekkeloze dienstverlening. Jij bent het eerste aanspreekpunt bij problemen en vragen, en je staat altijd paraat om bij te sturen waar nodig. Met jouw strategisch inzicht vertaal je beleidskeuzes naar concrete doelstellingen en acties, en implementeer je een operationele klantgerichte werking in samenwerking met alle betrokken diensten binnen onze organisatie.
Maar daar stopt het niet. Je werkt aan een toekomstgericht beleid, waarbij vernieuwend werken centraal staat. Door nauwe samenwerking met experts en andere diensten zorg je ervoor dat ons klantcontactcenter altijd voorbereid is op toekomstige uitdagingen.
Klaar om jouw stempel te drukken op de toekomst van onze dienstverlening? Join ons team en maak het verschil!
Voorwaarden:
Via bevordering/interne personeelsmobiliteit:
- Je bent personeelslid van de gemeente Hoeselt of de stad Bilzen.
- Je bent:
- geslaagd voor een volwaardige selectieprocedure;
- of op 18 maart 2023, bij de inwerkingtreding van het Vlaams Rechtspositiebesluit, ten minste 5 jaar in dienst.
- Via bevordering: Je bent houder van rang Bv schalen B1-B3 of rang Cx, schalen C4-C5 en je hebt ten minste 2 jaar anciënniteit in een graad van rang Bv of rang Cx.
- Via interne personeelsmobiliteit: Je bent minstens houder van rang Bx en je vervult de diplomavereiste voor de functie (bachelor diploma) of evenwaardige ervaring.
Via werving:
- Je bent in het bezit van een functiegericht bachelor diploma (of daarmee gelijkgesteld onderwijs) of een algemeen bachelor diploma met minstens 2 jaar relevante ervaring.
- Kandidaten die niet beschikken over een bachelor diploma, maar minstens 4 jaar evenwaardige relevante ervaring kunnen aantonen, worden ook weerhouden indien zij slagen voor een niveau- of capaciteitstest.
- Je bent sterk in het motiveren en coachen van medewerkers.
- Je communiceert vlot met diverse stakeholders van burgers tot beleidsmakers zowel mondeling als schriftelijk.
- Aantoonbare ervaring in een coördinerende functie is een pluspunt.
Twijfel je of je in aanmerking komt om te solliciteren?
Neem contact met Ilse van de personeelsdienst en zij bekijkt het samen met jou!
Wat mag je verwachten?
Een nieuwe uitdaging, waarbij je bouwt aan een sterke mensgerichte dienstverlening voor de stad Bilzen-Hoeselt.
*De positie wordt contractueel opengesteld, uitzonderlijk zal de gekozen kandidaat die reeds aangeworven werd in statutair dienstverband, het statuut behouden.
Selectieprocedure?
Solliciteren kan enkel via deze link, ten laatste op 7oktober 2024:
https://www.jobsolutions.be/register/21798-70
- Voorselectie (vanaf 7 kandidaten) op basis van je cv en motivatiebrief waarbij er getoetst wordt naar de relevante ervaring en match met de functie, het team en de organisatie.
- Kandidaten die weerhouden worden, zullen op 17 oktober 2024 een uitnodiging voor de schriftelijke thuisproef ontvangen.
- Geslaagde kandidaten worden tenslotte uitgenodigd voor de mondelinge proef op 15 november 2024.
We vullen deze vacature in en leggen een wervingsreserve aan voor minstens 1 jaar.
Meer informatie?
Je kan de volledige functiekaart hier raadplegen.
Heb je vragen? Mail vrijblijvend naar ilse.gielen@bilzen.be.